وقتی صحبت از ساخت تیزر همایش و سمینار میشه، یعنی از سناریو تا اجرا باید برنامه‌ای مشخص داشته باشیم! همایش شما با یک تیزر حرفه‌ ای میتونه مخاطب بیشتری جذب کند. کار تیم ما از جایی شروع میشه که کاملا در جریان برگزاری همایش و سمینار شما قرار بگیریم .

برای ساخت تیزر حرفه ای سمینار یک تیم قوی همراه شماست

برای مراحل مختلف ساخت تیزر، افرادی که تجربه کافی، خلاقیت و انگیزه دارند، به کار گرفته شده تا «نتیجه کار» مورد قبول و کارآمد باشد. تیم سناریو نویسی که مرحله اول ساخت تیزر است، از نویسنده‌های دوره دیده و دانش آموخته این حوزه هستند و سال‌ها در این موضوع تحقیق داشته اند و در کنار تیم اجرایی همایش قرار گرفته و متحدا سناریو انجام میشود. تیم فیلم برداری همایش گستر در طی این 15 سال در هر پروژه ای سعی کردن که تجربیات جدیدی رو یاد بگیرن و آزمون خطاهای لازم رو انجام بدن.

بهترین قیمت

یک تیزر همایش بی‌نقص باید در عین جلب نظر بینندگان و ایجاد اشتیاق در آن‌ها، اطلاعات همایش را نیز به به میزان کافی به مخاطب ارائه دهد.

کیفیت بالای تیزر از دغدغه‌های همیشگی در تبلیغات محصولات و خدمات است، با این حال، شکی در اهمیت «صرفه‌ی اقتصادی» آن‌ها نیست. تیزرویدئوها تنها بخشی از تبلیغات یک محصول بوده و مدیریت هزینه‌ها اولویتی حیاتی در فرآیند «بازاریابی» محسوب می‌شود. در ادامه به هزینه‌های فرآیند ساخت تیزر خواهیم پرداخت.

2 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با احترام
      هزینه تیزر بستگی به کیفیت و داستان آن ممکن است از 5 میلیون تا 100 میلیون متغیر باشد
      هزینه عکاسی هم بسته به کیفیت از 2 تا 10 میلیون و بسته به ساعت، کیفیت و تجهیزات سخت افزاری متغیر است

      پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *